Více informací o konstrukci a rozměrech laviček sítě
AD-Net zde.

Ceník tisku plakátů pro lavičky sítě AD-Net zde.

Obchodní termíny pro tento a následující rok naleznete zde.

Pro tisk se standardně využívá papír Blue back side 120 g, který je vhodný pro výlep a barevnost tisku 4/0. Při rozhodování o počtu kusů plakátů počítejte, prosím, s jejich případným poškozením a navyšte jejich počet přibližně o 30% , tak aby bylo možné poškozené plochy průběžně opravovat.


Podklady pro tisk plakátů - DATA

  finální velikost plakátu 164 x 59 cm

Dokumenty:
CD-Rom 1:6 (273 x 98 mm) + barevný nátisk

čistý smontovaný obrázek: Photoshop CMYK TIF, Photoshop EPS, PSD Photoshop PDF (pozor není 100% kompatibilní s klasickým PDFI, je vhodné zkontrolovat, PDF musí obsahovat všechny fonty) nebo QuarkXPress, veškeré texty převedeny na křivky, importované jako EPS, verze 3.32-4.x, barvy v QuarkXPress pouze CMYK




  obrázky a texty ve formátu CDR (v případě nutnosti pouze loga ve specifikaci CMYK)

jakékoliv formáty Office (Word, Excel Powerpoint)

v případě jiných formátů nutnost nového kompletního vysazení dle kontrolní makety zákazníka

fonty přibalené k dokumentu

barvy specifikované v jiném barevném prostoru než CMYK (nejsou přesně převedeny)


 

 

Lavička jako reklamní nosič má navíc svůj funkční, společenský a sociální význam. Vlastní výroba a instalace laviček společností AD-Net spol. s r. o. je nespornou výhodou pro jejich vysokou kvalitu provedení, spolehlivou a rychlou instalaci i případné opravy. Firma AD-Net spol. s r. o. klade hlavní důraz na bezpečnost, pevnost a mechanickou odolnost svých laviček. Vysoká hmotnost zajišťuje také prevenci proti poškození nebo odcizení laviček ( 180 kg, betonové nosníky ) a vzhledem k jejich umístění na frekventovaných veřejných místech nejsou snadným cílem vandalů, narozdíl od jiných forem venkovní reklamy.

Z důvodu rozšíření laviček sítě AD-Net i do památkově chráněných oblastí se využívají speciálně konstruované lavičky s litinovými nosníky, které se svým velmi dobrým estetickým vzhledem snadno začlení do libovolné architektonicky významné oblasti.

AD-Net, v souladu s přáním a potřebami klientů, zabezpečuje instalaci laviček AD-Net do nových prostor a lokalit. Podle současných zkušeností mají nově umístěné lavičky nejvyšší účinnost. (viz. kampaň TV Prima, Godzilla, Albert, Schőller nebo INTERSPAR…. )

Více informací o výrobě laviček sítě AD-Net zde.

Rozměr reklamní plochy lavičky AD-Net je 165 cm x 60 cm ( plocha 0,99 m2 ) a rozměr plakátu 164 x 59 cm !!!

AD-Net spol. s r. o. je výhradním výrobcem a provozovatelem tzv. "reklamních laviček" ( laviček AD-Net ) v ČR a SR, kde je know-how chráněno průmyslovými a užitnými vzory zapsanými na Úřadech průmyslového vlastnictví.
Více informací o know-how zde.